1.12.07

Alfonso Font na MAFESTU 2008.

Sinoć mi po povratku iz Makarske osta mobitel u autu i nisan se tija vraćat iz kuće po njega. Mislim, ionako je subota... tko bi me moga zvati u subotu ujutro. Svi znaju da spavan a ako ne spavan onda san zbog toga ljut pa me opet izbjegavaju do podne gnjaviti.
Za ne virovat! Kad san se probudija oden po mobitel... dvi poruke... pih... samo dvi... Prva, izvješće banke o stanju na računu što mi kvari raspoloženje... Druga, druga je zaslužna za dobro raspoloženje bar do kraja godine... Čekam samo autorizaciju i službenu potvrdu pa ću ovaj post spremiti kako bi ga moga što brže objaviti kad stigne signal. Valjda će na večerašnjem partyju netko imati laptop... ako ustreba ;o)

Dakle, naslov sve govori. Sritan sam ka' beba na tuti. Alfonso stiže u Makarsku!!!! Za one koji žele saznati nešto više o njemu imate tekst na http://www.stripovi.com/ ( Magazin ) a ako niste čuli za njega nemamo o čemu razgovarati ;o)
PS
Ipak vijest tek u nedilju ;o) Nadam se da će bar nekoga obradovati. O ostalim gostima a bit će ih u velikom broju, u nekom od narednih postova. Za sada mi je Font ipak vijest dana!!!! Više dana!!!! ;o)

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica

Free Web Site Counter
Free Counter