24.5.08

Internet je čudo!!!!!!

Stvarno... Osim činjenice da je svaki klinac, sa tri piratska cedeja skinuta preko neta, umislio da je posta vrhunski Dee Jay, internet može poslužiti i za pronalazak... svega ;o)))


Eto tako, surfajući u potrazi za člancima o minulom Mafestu naletim na ilustraciju, moju, koja je prije tri godine završila u Book Cafeu a da ja nisam imao niti fotografiju. I baš mi je drago da san naletija na nju... Nije da nešto sjajno izgleda ali je prva koju sam uradio u boji, nakon likovnog odgoja iz osnovne škole... Nemojte, pliz, komentirati "pa i izgleda kao da si je radio u osnovnoj školi" to znam i sam... al' draga mi je. Eto...

PS

U stvari nemam ništa protiv Mp3 DJ-a... bar ništa djelotvorno protiv ;o)

Da, da... malo sam zloban, ipak je subota.



10 komentara:

Od 24/5/08 22:09 , Anonymous Anonimno kaže...

DOBRA IDEJA,DOBAR POGLED...

 
Od 26/5/08 22:40 , Anonymous Anonimno kaže...

Ti si ubio disko!!!!!!!!!!!

Još 1983. kada si pustio talking Headse.......

Ubico!!!!!!


kico*

 
Od 26/5/08 22:40 , Anonymous Anonimno kaže...

I neka ti ova slika sad.
To je dokaz da si NEKAD više radio... :-)

 
Od 26/5/08 22:41 , Anonymous Anonimno kaže...

OVO GORE JE NAPISAO kico*
hehe...

 
Od 27/5/08 00:13 , Blogger Renky kaže...

Ne Talking Headse nego Modern Talking bleso ;o))))

PS
A i TH... ali s guštom, bili su sjajni. Vratim im se s vrimena na vrime.

PSS
Crtam... ali neman puno vrimena zbog kadriranja paleta ;o)))

PSSS
I kad će više ta kava????

 
Od 27/5/08 17:21 , Blogger Darko Perović kaže...

Ovaj ugao kadriranja palete me na nesto podseca... Gde sam to vec video, mmmm....:-)))

 
Od 27/5/08 21:28 , Blogger Renky kaže...

Čisto da ne bude zabune. Nastalo prije više od 3 godine. U jeku priprema za prvi MaFest ;o)))
Vidi se ko je vozač a ko kadrirač paleta ;o))))

 
Od 28/5/08 18:19 , Anonymous Anonimno kaže...

Modern Talking?!

Nikad čuo...
Ja sam ti više od Ramonesa ;-P

kico*

 
Od 28/5/08 18:19 , Anonymous Anonimno kaže...

Modern Talking?!

Nikad čuo...
Ja sam ti više od Ramonesa ;-P

kico*

 
Od 28/5/08 21:12 , Anonymous Anonimno kaže...

Od tebe se je očekivao jedan kvalitetan i slikovit prikaz ovogodišnjeg MAFEST-a-još ništa?!!!
jps
p.s.

 

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica

Free Web Site Counter
Free Counter