12.2.08

Calvincible and Bobbes

Odavno nije bilo nikakvih novosti na blogu pa evo jedne. Naime od jučer je na http://www.stripovi.com/ krenuo moj tjedni strip i u buduće, svakog ponediljka, dok god budem stizao nacrtati nove nastavke, tamo a i ovdje možete pratiti zgode i nezgode glavnih likova. Prva pasica je od jučer na spomenutoj adresi a ovdje tek od danas jer sam kasno saznao da strip kreće a kad san doša doma bija je već utorak... pa malo kasnim... a potrudit ću se da novi nastavci ne kasne ;o)

I samo mala napomena ako vam se učini poznato, strip je nastao kao zafrkantski homage mojim, tada, novootkrivenim favoritima. Radi se o svojevrsnom crossoveru šarmantnog stripa "Calvin and Hobbes" i zanimljivo neobičnog superherojskog stripa "Invincible". Bez ikakve pretencioznosti želja mi je bila odati moje priznanje genijalnom Billu Wattersonu. Inače papirnata verzija ovog stripa objavljeno je u Srbiji u sklopu Lavirintovog "Nepobedivog & Okružen mrtvima" ( hvala drugu uredniku ;o) ) izdanja a kod nas se može pronaći u striparnicama "More Comics" i "Libellus". Svima koji su ga već imali priliku čitati obećajem i nove nastavke.

1 komentara:

Od 12/2/08 19:15 , Anonymous Anonimno kaže...

Bravo,konačno,napokon!!!!!

Sad može i album brzo ;-)

 

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica

Free Web Site Counter
Free Counter